İçinde < the Internet of Things > bilgisi geçen 12 makale bulundu. Şu anda 1. sayfadaki makaleler görüntüleniyor.
12
 
Unity Programında Scene Navigasyon Paneli
Seçili nesneyi x, y ya da z yönünde hareket ettirmek için kullanılır. Bu simge seçildiğinde nesnemizde kırmızı(x), yeşil(y) ve mavi(z) renkte oklar belirir. Bu okları kullanarak nesneyi sahnede hareket ettirebilirsiniz. Bu menüye w kısayol tuşuyla ulaşabilirsiniz.
Kategorisi: Unity 4 defa okundu
Tarih: 27.01.2024 13:01:54 Etiket: unity transform rotate scale 

Programatik Olarak Resme Animasyon Uygulayan Android Java Uygulaması
Mobil uygulamalarda animasyonları istediğiniz nesneye uygulayabilirsiniz. Bu işlemleri ister statik ister dinamik olarak kodlarla gerçekleştirebilirsiniz. Bu uygulamada resme dinamik olarak animasyon uygulamasını göreceğiz.
Kategorisi: Android 0 defa okundu
Tarih: 25.04.2023 13:04:46 Etiket: scale rotate trans alpha android 

İçerik Menüsünü Kullanarak TextView Nesnesinde Rotate, Scale, Trans, Alpha Animasyonlarını Oynatan Android Java Uygulaması
Mobil uygulamalarda animasyonlar oluşturabilirsiniz. Bunu oluşturmanın birden fazla yöntemi vardır. Ben burada anim klasörü altında animasyon seçenekleri oluşturup nesneye uygulamaya çalışacağız. Animasyon seçenekleri sağ tuş ile içerik menüsünde göstereceğim.
Kategorisi: Android 2 defa okundu
Tarih: 19.04.2023 10:04:12 Etiket: alpha rotate trans scale android 

Pdf Belgelerine Filigran, Sayfa Numarası Ekleme ve Belgegi Döndürme
Pdf dosyalarını hazırladınız. Genellikle sayfa numalarını hep unuturuz. Ya da hazırlanan belgenin taslak belge, örnek belge, resmi olmayan belge olduğunu belirtmek için filigran eklemeyi unuttunuz. Belgeyi başka dosya türüne dönüştürüp işlemleri yapmak yerine web2 araçlarını kullanarak işlemleri tamamlayabilirsiniz. Ayrıca dosyadaki sayfaları yatay ya da düşey olarak düzenleyebilirsiniz.
Kategorisi: İnternet 5 defa okundu
Tarih: 11.04.2022 13:04:36 Etiket: pdf number filigran sayfa numarası rotate ilovepdf 

Scratch Programında Dünyanın Güneş Etrafında Dönmesi Animasyonu
Şu ana kadar kuklanın x ve y ekseni üzerinden doğrusal hareketini oluşturduk. Peki kuklanın dairesel bir şeklide dönmesini nasıl sağlayabiliriz. Hatırlarsanız sahnemizde kedinin ve gigawalks kuklalarının hareketleri vardı. Ben bu kuklaların proje çalıştığında görüntülenmesini istemiyorum. Bunun için Tıklandığında komutunun altına Görünüm komut grubunda Gizle komutunu ekliyorum. Böylece her iki kuklaya ait kodlar ve kuklalar sahnede görünmeyecektir.
Kategorisi: Scratch 81 defa okundu
Tarih: 22.05.2021 16:05:39 Etiket: scratch oyun hareket kukla dekor sahne kodlama 

Unity Programında Rotate İşlemlerinde World ile Self Arasındaki Farklar
Unity programı yapacağınız birçok işlemle ilgili sabit değerler oluşturarak sizin işlem yapmanızı kolaylaştırmaktadır. Up diyerek yukarı, down diyerek aşağı, left diyerek solu, right diyerek sağı sizin için ayarlamaktadır. Bu uygulamamızda bu sabit terimlerden olan World ile self arasındaki farkı görmeye çalışacağız.
Kategorisi: Unity 0 defa okundu
Tarih: 8.05.2021 11:05:05 Etiket: unity oyun login loginmanager animasyon script c# database connect 

Unity Programında Login İşlemlerinde Loading Efektini Oluşturma
Login işlemleri sırasında kullanıcının sisteme girmesi için gerekli işlemler yapılmaktadır. Kullanıcı projeyi açtığında hangi bilgisayardan projeyi açtığını bilmemiz gerekir. Her bilgisayarın bir IP adresi vardır. Bu adres bize yardımcı olacaktır. Ancak burada local ip değil public ip lazım olduğu için bunun alınması gerekir. IP adresi alınırken kullanıcının beklemesi için bir Loading animasyonu oluşturmamız gerekir. Şimdi bunları gerçekleştirmeye çalışalım.
Kategorisi: Unity 4 defa okundu
Tarih: 7.05.2021 16:05:13 Etiket: unity oyun login loginmanager animasyon script c# database connect 

Güneşin Etrafında Dönen Dünya Gezegenine Ait Animasyonun Unity Programında Kodlanması
Bu uygulamamızda güneşin etrafında dünyanın dönüşünü gösteren uygulamayı yapalım.
Kategorisi: Unity 5 defa okundu
Tarih: 2.05.2021 14:05:53 Etiket: unity oyun c# animasyon transform rotation rotatearound code script 

12