|
|
|
|
|
Unity Programında Topu Hareket Ettirme Oyunu Toplayacağımız Nesneleri Oluşturuyoruz
|
Şimdi toplayacağımız nesneyi oluşturalım. Biz burada cube nesnesinden yararlanacağız. Sahnemize bir adet cube nesnesi ekleyelim. Özelliklerini şöyle tanımlayalım. İsmini pickUp olarak verelim. Position değerleri -2.5, 0.5, 0 olsun. Rotation değerleri 45, 45, 45 olsun. Scale değerleri ise 0.5, 0.5, 0.5 olsun. Bu nesnemize bir tane de Material tanımlayalım. Rengini sarı yapalım ve atayalım.
|
Kategorisi:
Unity
0
defa okundu
|
Tarih:
31.03.2021 20:03:38
Etiket:
unity oyun c# animasyon
|
|
Unity Programında Topu Hareket Ettirme Oyunu Duvarları Oluşturuyoruz
|
Bu makalemizde topun aşağıya düşmemesi için etrafına duvar oluşturma işlemini yapacağız. Boş bir nesne ekleyelim. İsmini Walls diyelim. Bu nesnenin içine Cube nesnesi ekleyelim. Scale değerlerini 0.5, 2, 20.5 verelim. Position değerlerini ise 10, 0, 0 yapalım. İsmini Wall1 olarak değiştirelim.
|
Kategorisi:
Unity
0
defa okundu
|
Tarih:
31.03.2021 19:03:45
Etiket:
unity oyun c# animasyon
|
|
Unity Programında AudioSource ve AudioListener Kullanımı
|
Projenize eklediğimiz bir ses dosyasının çalınabilmesi için projede en az bir adet Audio Listener componenti bulunmalıdır. Tüm projelerde Camera olduğu için bu component Camera nesnesi içerisinde aktif olarak bulunmaktadır. Eğer her hangi bir şekilde bulunmuyorsa eklemeyi unutmayalım.
|
Kategorisi:
Unity
1
defa okundu
|
Tarih:
24.03.2021 17:03:27
Etiket:
unity oyun c# animasyon
|
|
Unity Programında SetBool İle Animasyon Tetiklemek
|
Animasyonlar arasında geçişleri sağlamak için şarta bağlı kontroller kullanılabilir. Bunlar float, int, bool ya da trigger olabilir. Normalde tetikleme olayı olmadığında sırası gelen animasyon oynatılacak ve sürekli bir döngü oluşturulacaktır.
|
Kategorisi:
Unity
0
defa okundu
|
Tarih:
20.03.2021 14:03:15
Etiket:
unity oyun c# animasyon
|
|